EN fa

پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌محور با آزمون در سه رشته «سیاستگذاری فرهنگی»، «جامعه‌شناسی فرهنگی» و «اندیشه سیاسی»

 | تاریخ ارسال: 1403/2/11 | 
به گزارش روبط عمومی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، بر اساس مجوز شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجوی دوره تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری می‌پذیرد.
ظرفیت پذیرش در این دوره ۸ نفر و به صورت پژوهش‌محور است و ظرفیت ایجاد شده در مقطع دکتری مؤسسه، در رشته‌های سیاستگذاری فرهنگی(۳ نفر)، جامعه‌شناسی فرهنگی(۳ نفر) و اندیشه سیاسی(۲ نفر) خواهد بود.
 
رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه مؤسسه از جمله تجربه ۱۱ ساله پذیرش دانشجو در این مؤسسه، گفت: این اقدام با هدف توسعه ظرفیت تحصیلات تکمیلی در پیکره مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی است. گفتنی است ایجاد ظرفیت پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی با همکاری معاونت‌های پژوهشی و آموزشی وزارت عتف انجام شد و لازم است از زحمات و تلاش‌های ایشان قدردانی نماید.

 به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۱) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود از طریق  این لینک اقدام کنند.


 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 157 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر