EN fa

تشکر و خداحافظی دکتر غلامی از همکاران پمفات

 | تاریخ ارسال: 1402/12/12 | 
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی، در آستانه معرفی رئیس جدید از سوی وزارت عتف، دکتر رضا غلامی ضمن انتشار پیام زیر از کلیه همکاران تشکر و خداحافظی نمود. 
باسمه تعالی 
به لطف الهی بعد از مدتی انتظار، زمان خداحافظی قطعی اینجانب از پژوهشگاه فرا رسید. شایسته می‌دانم از همه همکاران ارجمند اعم از اعضای محترم هیئت علمی و نیز کارکنان خدوم پژوهشگاه به خاطر تلاش‌های مضاعف و موثری که در دوره مدیریت اینجانب داشتند، کمال سپاس و قدردانی را داشته باشم. از کاستی‌های مالی ماه‌های اخیر که به دلیل عدم مساعدت سازمان برنامه و بودجه و نیز برخی بدعهدی‌های وزارت علوم در کمک به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فارابی رخ داد، متاسفم. البته تلاش‌های خوبی از سوی جناب آقای زارع و همکارانشان در معاونت اداری و مالی برای جذب بودجه مورد نیاز از سازمان برنامه و بودجه تا روزهای پایانی اسفند صورت گرفته که امیدوارم نتیجه‌بخش باشد. 
چنانچه در این دو سال و اندی گفتار یا رفتاری داشته‌ام که کسی از همکارانم را آزرده ساخته است، صادقانه طلب حلالیت می‌کنم. برای برادر اندیشمند و مدیر توانا جناب آقای دکتر سعید غیاثی، رئیس جدید پمفات آرزوی توفیقات روزافزون دارم. علاوه بر این، سزاوار می‌دانم از مساعدت‌ها و عنایات استاد ارجمند جناب آقای دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم طی این مدت کمال تشکر را داشته باشم. خداوند حافظ و یاریگر همه شما باشد. 
رضا غلامی 
دوازدهم اسفند ۱۴۰۲




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 563 بار   |   دفعات چاپ: 6 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر