بخش اول: رویکرد انتقادی به مبانی |
|
غلامحسین مقدم حیدری و علیرضا منجمی / مقدمه | دریافت |
رضا غلامی / نقش فلسفه در معماری علم سنجی | دریافت |
غلامحسین مقدم حیدری / تفاوت علوم انسانی و علوم طبیعی از منظر نظریه پارادیمی | دریافت |
پرسش و پاسخ | دریافت |
حمیدرضا نمازی / نقش فراپژوهش و مسئله پژوهشهای بی معنا | دریافت |
علیرضا منجمی / نقد انگارههای علم سنجی رایج در باب پژوهش ورزی علوم انسانی | دریافت |
پرسش و پاسخ | دریافت |
بخش دوم : رویکرد انتقادی به روشها |
|
محبوبه کمالی / نقش شاخصهای علم سنجی در اثرگذاری پژوهشها | دریافت |
پرسش و پاسخ | دریافت |
ناصرالدین علی تقویان /نقش موقعیت پیشاپژوهشی در بیراهه رفتن علم و علم سنجی در ایران | دریافت |
الهه حسینی /ملاحظات انتقادی اخلاقی برای بهبود استفاده از شاخصهای ارزیابی | دریافت |
فاطمه طاهرخانی / ادارک پژوهشگران علوم انسانی از ماهیت و کیفیت پژوهشی | دریافت |
فریبا سادات محسنی /بازنگری شاخصهای ارزیابی علوم انسانی: تجربه کشورهای اروپایی | دریافت |
پرسش و پاسخ | دریافت |