EN
fa
درباره پژوهشگاه
تاریخچه پژوهشگاه
اساسنامه
اهداف و سیاستهای اجرایی
هیئت امناء
هیئت رئیسه
نشان پژوهشگاه
امور پژوهشی
معرفی امور پژوهشی
اولویتها و محورهای پژوهشی
فراخوان طرح های پژوهشی ویژه ۱۴۰۳
خبرنامه الکترونیکی
پژوهشکدهها
پژوهشکده فرهنگ پژوهی
گروه مطالعات فرهنگی
گروه مطالعات اجتماعی
گروه مطالعات زنان
پژوهشکده علم و فناوری
گروه مطالعات علوم انسانیِ اسلامی
گروه مطالعات علم و فناوری
گروه مطالعات ارتباطات و فضای مجازی
پژوهشکده تمدن پژوهی
گروه مطالعات آینده نگر
گروه مطالعات حکمرانی آموزش عالی
گروه مطالعات دانشگاه و تمدن نوین اسلامی
آموزش
فرهنگی
معرفی
فعالیتهای فرهنگی
اعضای هیئت علمی
انتشارات
معرفی انتشارات
آثار انتشار یافته
آثار در دست انتشار
فروشگاه اینترنتی
معرفی و نقد کتاب
نشریات علمی
دانشنامه علوم فرهنگی
طرحها و گزارشهای پژوهشی
طرحهای خاتمه یافته
طرحهای در دست اجرا
گزارشهای سیاستی و پژوهشی
اندیشکده دانشگاه ایرانی
معرفی اندیشکده
اخبار اندیشکده
همایشها و نشستها
همایشها و نشستهای برگزار شده
برنامههای آینده
تقویم برنامهها
همکاریهای علمی
شبکه دانشگاه ایرانی
مرکز رصد
کمیته مشترک ایران و قزاقستان
کتابخانه
چند رسانهای
عکس
صوت
فیلم
اخبار
میزهای تخصصی
معرفی
میز تخصصی زیست دانشجویی
میز تخصصی علمسنجی علوم انسانی
میز تخصصی علوم شناختی و رفتاری
میز تخصصی مهاجرت
میز تخصصی هوش مصنوعی
پیوندها
پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی
چند رسانهای
صوت
دوازدهمین نشست از سلسله نشستهای لذت فلسفه (صوت)
| تاریخ ارسال: 1402/8/3 |
سایر مطالب این بخش
|
نسخه قابل چاپ
|
ارسال به دوستان
|
دفعات مشاهده: 89 بار |
دفعات چاپ: 38 بار
| دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
تازههای نشر
آخرین مطالب سایت
اعلام محورهای کلان پژوهشی فراخوان طرحهای پژوهشی
نشست «مسئولیت اجتماعی دانشگاه و محیط زیست» برگزار میشود
نشست «مرادانگیهای ایرانی در فضای مجازی» برگزار شد
نقد و بررسی کتاب « استعارههای علم در گفتمانهای سیاسی معاصر ایران»
نشست بررسی و نقد کتاب «فراز و فرود کیفیت آموزش عالی در ایران»
پیشرفتهای صنعت و فناوری در دنیا حاصل توجه به علوم انسانی است