EN fa

با حضور اعضای کمیسیون دائمی؛ دویستمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشکده برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/6/13 | 
دویستمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی با حضور اعضای شورای پژوهشی و کمیسیون دائمی برگزار شد. به گزارش واحد روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این جلسه دکتر جلال درخشه، دکتر محمدامین قانعی راد، دکتر سیدعلی علم الهدی، دکتر تقی آزاد ارمکی، دکتر محمد رضایی، دکتر حسین ابراهیم آبادی، دکتر حسین میرزایی، دکتر رضا صمیم، دکتر لیلا فلاحتی، دکتر سیدحسین سراج زاده، دکتر آمنه صدیقیان و دکتر جبار رحمانی حضور داشتند. در ابتدای جلسه دکتر میرزایی، رئیس پژوهشکده با قدردانی از زحمات تمامی همکاران و مسئولان سابق پژوهشکده از زمان تاسیس تاکنون به بررسی عملکرد این مجموعه علمی پرداخته و درباره وظایف، مسئولیت ها، ظرفیت ها و برنامه های آتی به تبادل نظر پرداختند. جلسات شورای پژوهشی در سال های گذشته به طور معمول هر ماه یک بار و در موارد خاص دوبار در ماه تشکیل شده است. در حال حاضر شورا دو بار در ماه تشکیل جلسه می دهد و کلیه فعالیت های پژوهشی پس از طی مراحل نخست لازم است در جلسه شورا طرح و بررسی می شود.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 223 بار   |   دفعات چاپ: 110 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر