EN fa

بازدید وزیر علوم از موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 

 | تاریخ ارسال: 1401/3/31 | 


 
به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری پس از پایان جلسه شورای سیاست گذاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی،  ضمن بازدید از بخش های گوناگون موسسه و آشنایی با معاونین و برخی از اعضای هیئت علمی، در جریان فعالیت های پژوهشی و انتشاراتی موسسه قرار گرفت. 
در جریان این بازدید، وزیر علوم ضمن بازدید از نمایشگاه منشورات موسسه، از آثار علمی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در عرصه دانشگاه پژوهی به ویژه سری کتاب‌های «تأملات صاحبنظران ایرانی در باب آموزش عالی» تجلیل کرد و از معاون فرهنگی و اجتماعی خود خواست تا برخی از این آثار را جهت بهره‌برداری برای روسای دانشگاه‌ها ارسال نماید. 
در ادامه این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین دکتر غلامی، رئیس موسسه، ضمن سپاسگزاری از حسن توجه وزیر محترم علوم به موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، از ایشان برای حل مشکل محل استقرار اعضاء هیات علمی و کارکنان موسسه استمداد کرد که مورد موافقت دکتر زلفی‌گل قرار گرفت. 

در پایان بازدید، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در کتاب یادبود موسسه نوشت:
در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۳۱ توفیق زیارت همکاران عزیزم در مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی نصیبم گردید. در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی فارابی شرکت نمودم و از نقطه نظرات صائب عزیزان و همکاران پیشتاز و پیشگام بهره بردم. جدای از مکان و محل بسیار زیبا و روح‌نواز این مؤسسه، اثربخشی آن در مرجعیت شناسی علوم انسانی قابل تحسین می‌باشد. امیدوارم این مؤسسه با حمایت‌های ویژه وزارت عتف بتواند در زمینه مرجعیت فرهنگی و اجتماعی سرآمد باشد و هدایت‌گر امور فرهنگی در وزارت عتف باشد ان شاء الله.
محمد علی زلفی گل
وزیر عتف






CAPTCHA
دفعات مشاهده: 335 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر