EN fa

عید دیدنی اعضاء هیئت علمی و کارکنان مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

 | تاریخ ارسال: 1401/1/14 | 

به رسم هر ساله مؤسسه، در نحستین روز کاری بعد از ۱۳ فروردین، مراسم عید دیدنی اعضا هیئت علمی و کارکنان موسسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رضا غلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی با تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی، بهروزی و توفیقات بزرگ برای کلیه همکاران، تلاقی پیدا کردن نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ با روز اول ماه مبارک رمضان را زمینه ساز نورانی شدن سال جدید معرفی نمود. در ادامه، دکتر غلامی با قرائت بخش‌هایی از خطبه شعبانیه و توصیف عظمت ماه مبارک رمضان، ورود به ضیافت الهی را مهم ترین ویژگی ماه مبارک رمضان برشمرد که ورود در آن می تواند زمینه ساز رشد و تعالی انسان شود.

رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی ضمن برشمردن برخی اهداف و برنامه‌های مؤسسه در سال ۱۴۰۱، سال جدید را سالی بسیار مهم و سرنوشت ساز برای مؤسسه خواند که در آن علاوه بر تحول در مؤسسه ، پروژه‌های عظیم پژوهشی در دستور کار قرار خواهد گرفت. در ادامه برخی از اعضاء از جمله دکتر فائز دین‌پرست، دکتر رضا ماحوزی، جناب آقای علی میرزایی، دکتر سیدعبدالامیر نبوی و دکتر محمدرضا کلاهی با بیاناتی، سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به همکاران تبریک گفتند.





CAPTCHA
دفعات مشاهده: 193 بار   |   دفعات چاپ: 54 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر