EN fa

نخستین نشست از سلسله «عصرانه‌های علوم انسانی» با بررسی اندیشه‌های دکتر احد فرامرز قراملکی

 | تاریخ ارسال: 1401/1/15 | 

با همت مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نخستین نشست از سلسله «عصرانه‌های علوم انسانی» با بررسی اندیشه‌های دکتر احد فرامرز قراملکی ( پژوهشگر برتر اخلاق کاربردی ) یکشنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در محل مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دبیر علمی این برنامه دکتر مالک شجاعی خواهد بود و علاوه بر دکتر احد فرامرز قراملکی، آقایان دکتر حمید‌رضا نمازی، دکتر عبدالله صلواتی و دکتر رستم فلاح نیز سخنرانی خواهند داشت. همچنین در این مراسم از کتاب «درکوی خیال» که به تازگی درباره افکار و اندیشه های دکتر احد فرامرز قراملکی تألیف شده است، رونمایی می‌گردد.
در این مراسم که به مناسبت ماه مبارک رمضان به افطار ختم خواهد شد، اساتیدی چون حجت‌الاسلام دکتر رضا غلامی، دکتر فائز دین پرست، دکتر رضا ماحوزی، دکتر عباس کاظمی، دکتر مهدی حسین‌زاده فرمی حضور خواهند داشت.

عموم علاقمندان جهت ثبت نام برای شرکت در این مراسم با شماره تلفن ۲۲۷۶۷۴۸۶ تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است این مراسم از طریق صفحه اسکای‌روم مؤسسه به نشانی https://b۲n.ir/iscs و صفحه اینستاگرام مؤسسه به نشانی instagram.com/iscs.ac.ir بصورت مجازی پخش خواهد شد.

 





CAPTCHA
دفعات مشاهده: 257 بار   |   دفعات چاپ: 99 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر