نقش و جایگاه آموزش عالی در کاهش خشونت و ترویج فرهنگ صلح. |
زینب صدوقی |
۱ |
مدل سازی سیاستی تحول فرهنگی در دانشگاه با رویکرد بومی (اسلامی- ایرانی) . |
علی جوادی جورتانی |
۲ |
راهبرد جمهوری اسلامی ایران در خصوص سازمان های مردم نهاد در افق ۱۴۰۴٫ |
علیرضا رحیمی کیا |
۳ |
بررسی روند تغییرات نگرش نسل سوم انقلاب در زمینه مقبولیت نظام سیاسی،اعتماد سیاسی، پنداشت اثربخشی سیاسی و تغییر گروه های مرجع در دهه ۱۳۸۰و ارائه راهکارهای سیاستی برای ایجاد تغییرات نگرشی مطلوب. |
علی قادری |
۴ |
ارزیابی سیاستگذاری توسعه علوم انسانی در عرصه فرهنگ در جمهوری اسلامی. |
سمانه بایرامی خانشیر |
۵ |
مطالعه سبک زندگی فرهنگی دانشجویان با هدف ارائه الگوی مطلوب. |
لیلا باقری |
۶ |
تحلیل گفتمان های تحول در وضعیت اجتماعی زنان در ۳ دهه اخیر با تأکید بر نهادهای سیاستگذاری در ایران. |
عاطفه خادمی |
۷ |
نگاهی سیاستگذارانه به نقش و جایگاه آموزش عالی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. |
مهدی طاهری |
۸ |
بایسته های سیاستگذاری فرهنگی در حوزه آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آینده پژوهی تمدنی انقلاب اسلامی. |
سیدمجیدمطهری نژاد |
۹ |
الزامات تحول سبک زندگی ایرانیان در تحقق اهداف چشم انداز ایران ۱۴۰۴٫ |
میثم صفائیان |
۱۰ |
« تحلیل ساز و کارهای چیرگی سیاست های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاهها و ارائه راهکارهای سیاستی؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران » |
علیرضا محمدی |
۱۱ |
عوامل مؤثر بر تفوق اسلام سیاسی در فرایند باز تولید فرهنگ سیاسی در ایران معاصر (۱۳۶۵-۱۳۴۰) |
جواد قربانی اتانی |
۱۲ |
ارزیابی سیاست ها و فعالیت های نهادهای فرهنگی در زمینه تربیت نامحسوس در دانشگاه های دولتی |
مهدی مزینانی |
۱۳ |
تحلیل تطبیقی مفهوم حکومت مطلوب در آراء و اندیشه های سیاسی متفکران اسلام گرا؛ مطالعه موردی؛ کشورهای مصر، تونس و بحرین. |
صادق زینالی |
۱۴ |
سنجش اندیشه سیاسی سنت گرایان معاصر و نتایج آن برای آموزش عالی. |
مسعود اعتصامی |
۱۵ |
الگوی عمق بخشی خارجی جمهوری اسلامی مبتنی بر اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری و اعتباربخشی نظری آن. |
مهدی فیروزکوهی |
۱۶ |
بررسی سیر تحولات گفتمان «اسلامی شدن دانشگاه» در ایران بعد از انقلاب (۹۵-۵۷). |
صادق آبسالان |
۱۷ |
تبیین فرایند تکامل هویت حرفه ای در بین دانشجویان دکتری علوم اجتماعی در ایران: ارائه و آزمون مدل. |
قاسم جعفری |
۱۸ |
شناخت و ارزیابی بهره برداری از پژوهش های علوم اجتماعی در سیاست گذاری فرهنگی آموزش عالی در ایران و ارائه راه حل |
امیر خالقیان |
۱۹ |
تحلیل پدیدار شناختی زیست جهان فرهنگی دانشجویان ایرانی. |
مژگان خوشنام |
۲۰ |
سیر تحول مفهوم خانواده در ذهنیت دانشجوی ایرانی در سه دهه گذشته. |
ماریا رحیمی |
۲۱ |
بین المللی شدن آموزش عالی ایران به مثابه سیاست فرهنگی. |
محمد نیک بین |
۲۲ |
بررسی نقش و تأثیر عوامل و شاخص های فرهنگی بر قدرت رقابت و بهره وری کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران. |
سید حسن هاشمیان فر |
۲۳ |
نسبت جهانی شدن فرهنگی و آموزش عالی در ایران (مطالعه تهدیدها و فرصت ها) |
علیرضاصالحی |
۲۴ |
سیاستگذاری فرهنگی در ورزش؛ ایده ها و راهبردهایی برای سیاستگذاری فرهنگی ورزش دانشجویی در ایران |
عباس قشمی میمند |
۲۵ |
سواد دانشگاهی؛ شناخت چالش ها و راهبردهای توسعه ی آن در آموزش عالی ایران. |
علیرضاپیروزان |
۲۶ |
زمینه های فکری تحول در گرایشهای سیاسی دانشجویان در ایران ۹۲-۶۸٫ |
احسان زاهدی کیا |
۲۷ |
تأثیر اندیشه فارابی بر اندیشه ابن میمون و پیامد آن بر اندیشه سیاسی و اجتماعی اشتراوس. |
خالد شیخ الاسلامی |
۲۸ |
سنخ شناسی سبک های دینداری دانشجویان: مورد مطالعه دانشجویان دانشگاههای ایلام |
بهروزسپیدنامه |
۲۹ |
بررسی زمینه های شناختی و فرهنگی همبستگی ملی و چگونگی ارتقای آن در میان دانشجویان بلوچ، کرد و ترکمن در دانشگاه های تهران. |
سبحان محمودزاده رضایی |
۳۰ |
تبارشناسی جامعه شناسی حوزه عمومی دوره جمهوری اسلامی ایران |
محمود اسماعیل نیا |
۳۱ |
فرایند جامعه پذیری دانشگاهی در بین دانشجویان دانشگاه های ایلام؛ مطالعه تطبیقی بین دانشگاهی. |
امید محمدزاده |
۳۲ |
شبکه های اجتماعی و سبک زندگی: مطالعه موردی الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران. |
محمدصادق افراسیابی |
۳۳ |
هویت و فرهنگ: مطالعه موردی هویت شهری و فرهنگ شهری در تهران. |
فاطمه اصلان زاده |
۳۴ |
چگونگی شکل گیری سوژه های سیاسی در دانشگاه (بررسی موردی: دانشگاه امیرکبیر، دانشکده ادبیات و علوم انسانی علامه طباطبایی و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران). |
حامد طاهری کیا |
۳۵ |
تحلیل سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خصوص بومی سازی علوم انسانی. |
سردار فتوحی |
۳۶ |
سیاست های فرهنگی و شهری در حوزه بازار و مراکز خرید و پیامدهای آن در شهر تهران. |
معصومه احمدی ملک کیان |
۳۷ |
تأثیر تحول هویت بر رابطه خود و دیگری در جنبش های دانشجویی ایران (۱۳۵۰-۱۳۴۰). |
سیدمحسن موسوی زاده جزایری |
۳۸ |
ظرفیتهای هنجاری اندیشه سیاسی برای بازاندیشی جایگاه آموزش عالی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی. |
الهام حبیبی |
۳۹ |
چگونگی تعلیم و تربیت در اندیشه سلفی های تکفیری |
نوژن اعتضادالسلطنه |
۴۰ |
مجازی شدن و فرهنگ دانشگاهی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های تهران) |
فاطمه لولایی |
۴۱ |
تحلیل سیاست های آموزش عالی ایران (سال های ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۶ ش) |
سهیل توانا |
۴۲ |
تحلیل جایگاه موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی در جامعه شناسی آکادمیک. |
یاسر محمدخانی |
۴۳ |
بررسی جامعه شناختی عوامل مؤثر بر مشارکت اقتصادی زنان. |
نریمان یوسفی |
۴۴ |
عوامل اجتماعی و فرهنگی مؤثر بر رضایت سالمندان از خدمات رفاهی بازنشستگان (مطالعه موردی: شهرداری تهران) |
مصطفی منتظرالمهدی |
۴۵ |
ارزیابی تطبیقی تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی در ایران و ترکیه. |
مسعود شفیعی چافی |
۴۶ |
بررسی و واکاوی معانی ذهنی دانشجویان از تمدن غربی و ارائه الگوی مفهومی؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران. |
رضا کاوند |
۴۷ |
سیاستگذاری تربیتی ارتباط عفیفانه در دانشگاهها با توجه به دریافت دانشجویان. |
سیدعبدالرسول علم الهدی |
۴۸ |