به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز ملی درختکاری، رئیس پژوهشگاه آقای دکتر غیاثی ندوشن با حضور جمعی از کارکنان پژوهشگاه، همچون سالهای قبل با کاشت نهال در محل پژوهشگاه این روز را گرامی داشتند.
دفعات مشاهده: 815 بار |
دفعات چاپ: 305 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر