EN fa

بازدید مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و سیاستگذاری امور پژوهشی وزارت علوم از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

 | تاریخ ارسال: 1401/12/4 | 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، چهارشنبه سوم اسفند ۱۴۰۱، جناب آقای دکتر نژادابراهیمی، مدیرکل محترم دفتر برنامه‌ریزی و سیاستگذاری امور پژوهشی وزارت علوم و هیئت همراه از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی بازدید کردند. 
در این بازدید، ابتدا دکتر غلامی رئیس مؤسسه ضمن خوش آمدگویی به همکاران معاونت پژوهشی وزارت علوم، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی را به عنوان یکی از برترین مراکز عالی تحقیقاتی کشور که در حال حاضر نقش الهام بخش و پیش‌برنده در تحول و ارتقاء علوم انسانی و اجتماعی و نیز مطالعات دانشگاهی پیدا کرده است معرفی نمود. در ادامه جناب آقای دکتر مرادی، مدیر امور پژوهشی مؤسسه در حضور مشاور عالی و رئیس ستاد تحول و نیز سرپرست معاونت پژوهش و آموزش و مدیران‌گروه‌های مطالعاتی، گزارشی تفصیلی از آخرین وضعیت و دستاوردهای مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی ارائه نمود. 
در پایان، دکتر نژادابراهیمی، ضمن تجلیل از اقدامات موثر مؤسسه طی دو سال اخیر، بر اهمیت نقش مؤسسه در تحول در علوم انسانی و شکل گیری دانشگاه تمدن ساز اشاره نموده و در زمینه همکاری کامل معاونت پژوهشی وزارت علوم با مؤسسه اعلام آمادگی نمود.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 77 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر